KATEGÓRIA OBCHODU
Zoznam obchodov
Zákazník

• Nová registrácia
• Zabudnuté heslo
• Zákaznícka podpora

• Prečo sa registrovať?

Váš košík
Košík je prázdny
Utraťte ešte
100 €
pre dopravu zadarmo!
Obľúbené položky
Oblíbené
Aktuality

27.07.2017

Nová aktualita

Pokračujeme v poriadaní obľúbených kurzov o Začiatkoch práce s airbrush technikou . Najbližší termín konania kurzu je 16. 9. 2017. Viac informácií na Zákldný kurz.


20.03.2016

Spolupráca s Karton Models

Oznamujeme, že sme nadviazali spoluprácu s firmou Karton Models a budeme distribuovať ich výrobky na Slovensku. Veríme, že najmä papierových modelárov a modelárov-lodičkárov v mierke  1:200 táto správa poteší.

 


18.01.2016

Naskladnené potravinárske farby

Dnes sme naskladnili potravinárske farby - a to nielen štandardné odtiene ale aj perleťové, vrátane čističa na pištole!!! 


11.02.2016

Airbrush pistole Hansa

Naskladnené pištole Hansa 281 tryska 0,2 mm a Hansa 381 s tryskou 0,3 mm - obidva typy v krásnom ciernom prevedení!!


22.02.2016

Sira Hobby

Patinovacie prípravky pre modelárov od f. Sira Hobby skladom!!! V e-shope zatiaľ nahodené len patinovacie sady. Zvyšné výrobky budú zalistované čo najskôr.


03.05.2016

Spolupráca s f. Sophi Tools

Naskladnené stojany na modely od f. Sophi Tools. Stojany sú na modely v mierke 1/72, 1/48, 1/32. Stojany sú z priesvitného plexi s ciachovaním alebo z nepriesvitného plexi primárne určené na striekanie modelov. 

Nájdete ich v sekcii PRE MODELÁROV ->PRÍSLUŠENSTVO ->NÁRADIE A DOPLNKY 


07.02.2017

Výrobky značky OLFA

Do ponuky sme zaradili vybrané výrobky japonskej firmy zn. OLFA. Ide o špičkové skalpely a náhradné čepele. Určené nielen pre modelárov, ale aj pre tých, čo pracujú so šablónami, písmomaliarov ...

skalpely OLFA

Facebook
Partneri
banner
banner
banner

Reklamačný poriadok

Domů » Reklamačný poriadok



 

Reklamačný poriadok

     Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim. Pri použitých veciach nezodpovedá za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena. Ak nejde o veci, ktoré sa rýchlo kazia, alebo o použité veci, zodpovedá predávajúci za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí veci v záručnej dobe (záruka).

     Záručná doba na nový tovar je 24 mesiacov, ktorá plynie od prevzatia tovaru kupujúcim. Záručná doba na použitý tovar je 12 mesiacov. Záručná doba na služby (oprava alebo úprava veci) je 3 mesiace. Záručné doba na zhotovenie veci na zákazku je 24 mesiacov. Ak je na predávanej veci, jej obale alebo návode k nej pripojenom vyznačená lehota na použitie, záručná doba neskončí pred uplynutím tejto lehoty. Reklamáciu na veci, ktoré sa rýchlo kazia, musí kupujúci uplatniť najneskôr v deň nasledujúci po kúpe.

     Záručná doba pre kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľom, je 24 mesiacov.

     Ak má kúpenú vec uviesť do prevádzky iný podnikateľ než predávajúci, začne záručná doba plynúť až odo dňa uvedenia veci do prevádzky, pokiaľ kupujúci objednal uvedenie do prevádzky najneskôr do troch týždňov od prevzatia veci a riadne a včas poskytol na vykonanie služby potrebnú súčinnosť.

     Záručný list sa vystavuje na žiadosť kupujúceho. Na uplatnenie reklamácie postačuje doklad o kúpe.

     Ak má tovar vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.

     Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.

     Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u predávajúceho, na adrese PREAS, s.r.o., Vyšehradská 9, 851 06 Bratislava V. Ak je však v záručnom liste uvedený záručný servis, ktorý je v mieste predávajúceho alebo v mieste pre kupujúceho bližšom, uplatní kupujúci právo na opravu v záručnom servise. Záručný servis je povinný opravu vykonať v lehote najneskôr do 30 dní.

     Ak dôjde k výmene, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka.

     Vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.

     Pri uplatnení reklamácie predávajúci určí spôsob vybavenia reklamácie ihneď alebo v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

     Ak kupujúci uplatnil reklamáciu výrobku počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nebude od kupujúceho vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením. Predávajúci je povinný poskytnúť kupujúcemu kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie. Ak kupujúci reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a predávajúci ju zamietol, predávajúci v doklade o vybavení reklamácie uvedie, komu môže kupujúci zaslať výrobok na odborné posúdenie. Ak je výrobok zaslaný na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak kupujúci odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný kupujúcemu uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.

     Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať kupujúcemu potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená e-mailom, predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť kupujúcemu ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak kupujúci má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.

TwitterFacebookLinkedInSkypeLastFMGoogle
copyright © Airbrushcentrumsk | mapa stránek | online: 107 | přístupů: 5409093 | sestaveno za: 0.053s | design&css: Studio Kružítko | hosting&programming: speedweb.cz